Kdo je asistent/ka realitního makléře?
Jedná se o člověka, který chce začít úspěšně podnikat v oboru realit, ale v současné době nemá splněné podmínky pro získání vázané živnost realitního zprostředkování. Asistent/ka má osobního mentora (zkušeného manažera či realitního makléře), který dohlíží na jeho / její činnost a zároveň od kterého získává veškerou podporu pro profesionální přístup ke klientovi.
Proč podnikat v realitách a proč s House ViP, s.r.o.?
Realitní zprostředkování je časově flexibilní, kdy je důležité nejenom pracovat a vydělat dostatek peněž, ale také zároveň mít volný čas na sebe a svou rodinu. Velká výhoda realit je, že do tohoto oboru může přijít kdokoliv, kdo se chce stát úspěšným, rád komunikuje s lidmi a zároveň chce pomoci běžnému člověku, který nemá zkušenost s prodejem či pronájmem nemovitosti. A proč podnikat zrovna s námi, a ne přes větší RK? V naší společnosti pracujeme všichni jako jeden tým. Jsme malá rodinná firma, kde je profesionální přístup ke klientovi na prvním místě. Majitel společnosti osobně dohlíží na každý obchodní případ, kdy makléře a asistenty osobně odborně vzdělává a předává jim letité zkušenosti, které nabyl v realitách. Oproti velkým realitním kancelářím nepožadujeme měsíční příspěvky na kancelář nebo poplatky ze marketingové materiály, u nás máte vše ZDARMA a podílíte se pouze na zisku společnosti, kdy náklady hradíme my.
Co nabízíme?
- Neomezená možnost přijmu
- Až 35.000,- Kč možný fixní pravidelný příjem + provize z obchodů makléře
- Vyplácení záloh až do 50% výše provize před dokončením obchodu
- Provize z hypotečních úvěrů pouze za předání kontaktu
- Propracovaný systém vzdělávání (práce pod zkušeným realitním makléřem)
- Marketingová podpora ZDARMA
- Motivující nadstandardní výdělky
- Pravidelné soutěže
- Účast na firemních akcích
- Plně vybavená moderní kancelář v prestižní části Prahy 7 – Holešovice
- Příjemné prostředí ve smíšeném kolektivu
- Možný osobní růst (realitní makléř, mentor, manažer kanceláře, ředitel pobočky)
Co požadujeme?
- Odvahu a chuť čelit novým výzvám
- Uživatelská znalost na PC, Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Windows
- Prodejní a komunikační dovednosti
- Příjemné vystupování
- Ambicióznost
- Chuť se učit novým věcem
- Znalost anglického či dalšího světového jazyka velkou výhodou
- Práce na ŽL
Náplň práce
- Prohlídky u klienta
- Poradenství klientům v oblasti realit
- Zpracování nabídky pro kupující
- Práce v terénu i v kanceláři
- Prezentace nemovitostí – osobně, po telefonu
Informace o náboru
Váš životopis zašlete na email [email protected] a my si s Vámi sjednáme osobní schůzku. V případě úspěšného absolvování výběrového řízení Vás rádi přivítáme v našem týmu a poskytneme Vám maximální podporu na cestě k obchodním úspěchům! Teď je ta doba, kdy se připojit do Realit – do naší realitní rodiny, která Vám nechá vydělat, a ještě si to užít a mít čas i na soukromí život, který je tak důležitý! Realitní trh se mění, a to naštěstí v náš prospěch. Nastala situace, kde si člověk může vydělat dobré peníze, v příjemném prostředí, a ještě k tomu velice snadnou a příjemnou formou. Pojďte to vyzkoušet a uspět i VY.